עובדים בצורה היברידית? המאמר הבא יכול לעניין אתכם

כיום כשכולנו עברנו לעבודה מרחוק, ומנהלים שיחות וידאו על בסיס קבוע אנחנו חייבים שהשיחה תהיה איכותית ותעזור לנו לתקשר בצורה הכי טובה וברורה שיש.
קחו לדוגמא את מצלמת  PanaCast 20 של JABRA 
היא תספק לכם תמונה מושלמת מכל מקום שבו תעבדו בעזרת טכנולוגיה החדשנית שעושה שימוש במעבדים מתקדמים, אינטליגנציה מלאכותית AI מובנית ומצלמה סופר איכותית (13 מגה פיקסל), כך שהיא מעבירה תמונה בזמן אמת באיכות 4K Ultra-HD ללא השהייה.

הזום האינטליגנטי שלה עוקב אחריכם בצורה אוטומטית ומתמקד בכם בעת השיחה, כך שאתם תמיד נמצאים בפוקוס ובמרכז התמונה, גם אם אתם בתנועה.

עם ה- PanaCast 20, כמעט כל תאורה טובה לשיחה. מנגנון האופטימיזציה החכמה לתאורה מבצע ניתוח של תנאי התאורה במיקום הנוכחי שלכם ומתאים את התצוגה שלכם בזמן אמת באופן אופטימלי, גם בחדרים חשוכים יחסית.

פיצ’ר Picture-in-Picture שלה מאפשר להציג 2 זרמי וידאו שונים במקביל באותה שיחה, כך שאפשר להציג פרזנטציה ותוך כדי להופיע גם על המסך. המצב הזה עובד עם כל סוגי מערכות ה- UC , גם כאלה שאינן תומכות בהתקני  dual-stream.

ה- PanaCast 20 מותאמת לאבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר. מעבד ה-AI החכם שקולט ומנתח את כל המידע שנקלט במצלמה ממוקם במצלמה עצמה, כך שהסיכוי לדליפת המידע קטן באופן משמעותי. בנוסף היא מגיעה עם כיסוי עדשה המאפשר לכם לשמור על הפרטיות בזמן שאתם לא בשיחה, ולהסירו בקלות כאשר אתם מוכנים לשיחת הוידאו הבאה שלכם.

PanaCast 20 מגיעה עם אחריות יבואן המבטיחה לכם תמיכה טכנית, שירות תיקוני מעבדה, והחלפת מוצר במסגרת האחריות כך שתוכלו להיות רגועים שאתם בידיים הכי טובות שיש.

רוצים לשמוע על פתרונות נוספים או לקבל עוד פרטים? צרו איתנו קשר>

ישן יותר

מה צריך לבדוק כשרוצים לקנות אוזניות חדשות

חדש יותר

איך בוחרים אוזניות לילדים

קטגוריות מוצרים